Nu har jag bara myndiga barn! (uppdaterad)

Den ”lille” blev arton i lördags och vi hade ett sedvanligt halvorganiserat kalas. Vi är sanslöst beroende av utrymmet som altanen erbjuder, och lyckas ganska bra med våra fester under sommarhalvåret.

Den här gången lirade Kalle och killarna i ”Sleeping Fools” i trädgården, så det fanns ju ingen chans att anävnda använda det nyinskaffade partytältet till t.ex. mat och bestick och sånt. Folk virrade lite kan jag säga…men de blev mätta!

Och det blev massor över…

Här kan man se kort från kalaset, och här kan man t.o.m. se en liten film på när de spelar.

Nu stundar midsommar och en liten minisemester – börjar jobba på onsdag nästa vecka igen.

Som en liten sommarkänsla planterade jag kalasdekorationerna i en cykelkorg och hängde på grinden. Men är jag inte alldeles ovanligt kreativ av mig?!!

En cykelkorg fylld med sommarblommor

One Response to Nu har jag bara myndiga barn! (uppdaterad)

  1. Lillasyster Yster skriver:

    Jo, du är helt fantastisk, men vad betyder anävnda? Tihi tihi tihi

