Känns temabloggning som en grej för mig?

Vill någon veta vad som kan gömmas under följande rubriker om det handlar om mig?

Dag 1 – om mig

Dag 2 – min första kärlek
Dag 3 – mina föräldrar
Dag 4 – det här åt jag idag
Dag 5 – vad är kärlek
Dag 6 – min dag
Dag 7 – min bästa vän
Dag 8 – ett ögonblick
Dag 9 – min tro
Dag 10 – det här hade jag på mig idag
Dag 11 – mina syskon
Dag 12 – i min handväska
Dag 13 – den här veckan
Dag 14 – vad hade jag på mig idag
Dag 15 – mina drömmar
Dag 16 – min första kyss
Dag 17 – mitt favoritminne
Dag 18 – min favoritfödelsedag
Dag 19 – detta ångrar jag redan
Dag 20 – den här månaden
Dag 21 – ett annat ögonblick
Dag 22 – det här upprör mig
Dag 23 – det här får mig att må bättre
Dag 24 – det här får mig att gråta
Dag 25 – en första
Dag 26 – mina rädslor
Dag 27 – min favoritplats
Dag 28 – det här saknar jag
Dag 29 – mina ambitioner
Dag 30 – ett sista ögonblick

Va?

2 Responses to Känns temabloggning som en grej för mig?

  1. Daniel skriver:

    Absolut, kör på!

    • arstinn skriver:

      Men nu blir jag hedrad, och peppad!
      Jag ska bara hitta det rätta antalet minuter att komma igång på – längtar efter mitt regelbundna bloggande ju!

