Dag 6 – min dag

Tanken var en lång promenad i det vackra, soliga och kalla vintervädret, men det visade sig bli en dag med mycket övningskörning tillsammans med sonen som verkligen har blivit bra på att köra bil. Särskilt mycket motion blev det dock inte…eller frisk luft!

Vi tjatade för att få med ”ungen” och övningskörning var det enda som bet. Han körde ända ut till Gustavsberg där vi äntrade Dellselius utmärkta konditori och fikade oss lite. Sedan gick färden vidare ut på Stavsnäs och diverse uddar rätt långt ut om man säger så. Värmdölandet antar jag att vi for runt på?

Lite plåta blev det också och ett energiuppladdarintag på Donken vid Gustavsberg på tillbakavägen.

Ett som vanligt glammigt samtal med SysterYster har genomförts, och lite tjôta med dotra också…

Nu sitter jag och har farmvillat och grabbarna har någon form av Stargate Atlantis-maraton med hjälp av dvd. Lite rött i ett glas och lite god ost från Amsterdam bredvid skapar en ganska trevlig stund, så nu ska jag se om jag kan få över någon bild från dagen som inläggsillustration.

Btw, maken fick ett samtal från brorsonen om att makebrodern nog ligger för sitt yttersta.

Det var ganska kallt - men vackert!

Kommentarer inaktiverade.

