Tisdagtema – mobil/rörlig

Någonstans på Tyresövägen på väg in mot Gullmarsplan

När jag nu redan har brutit min temabloggning så kan jag väl fräscha upp det hela med att slänga in ett annat temainlägg?

Nämligen tisdagstema som jag inte har anslutit mig till på evigheters evigheter. Veckans tema blev mobil/rörlig och temauppmaningen var inlagd via mobil. Jag är minsann inte sämre själv utan petar in en bild tagen med just mobilen. Den skulle väl även ha kunnat passa under temat suddig/ofokuserad kanske? Ointressant skulle också kunna vara en rubricering på bilden…

Så här såg det i alla fall ut när jag satt på bussen i det ovanligt sportlovstomma (vad gäller morgontrafiken i alla fall) Stockholm på väg in mot jobbet. Egen plats och fullt med lediga sittplatser kvar i bussen. Utsikten som man sitter och slötittar på under sin resa (mobilt så det förslår!) visar att det är ganska mycket snö kvar här hos oss…

Den vanliga temabloggningen fortsätter så klart alldeles strax! Vi har att se fram emot höjpunkter som handväskeinnehåll, dagens kläder, veckan som var o.s.v…
Stay tuned!
One Response to Tisdagtema – mobil/rörlig

  1. Elisabeth skriver:

    Absolut en bra tolkning av dagens tema. Ha dé!

