Jag orkar tammefan inte…

…med att temablogga!

Tanken var att jag skulle ge mig själv en skämtsam kick därbak och komma igång med bloggandet efter det katastrofala avbrottet. Blogga vill jag, men jag tappade temalusten där vid handväskeinnehållet. Jag är ju inte direkt någon Kissie eller vad de där storbloggerskorna heter va… Mitt innehåll skulle garanterat inte väcka något rabalder eller orsaka några höjda aha-ögonbryn!

Det räcker så fantastiskt bra med den respons ett av temainläggen fått. Den pepitarutige kände igen sig!

Nu kör jag eget tänkande och reflekterande och hoppas att jag kanske kan tänkas komma på en del klokheter på eget bevåg?

För tillfället är jag stoltast över att jag lyckats få hjälp att knäcka hanteringen av körens hemsida, och uppdaterar glatt så mycket jag bara kan. Länkar och står i – härjar loss rejält, och är så glad över att ha fått ansvaret! Jag t.o.m. la till en liten egenuppfunnen  titel på matrikeln innan jag sparade den som pdf-fil; ”vikarierande hemsidesuppdaterare”

Smidigt och lättförståeligt på alla sätt och vis!

Och bara för att jag bestämmer själv på den här bloggen så klämmer jag in en bild av den finaste ungen i min tillvaro. Vi hann bygga en riktigt flådig snögubbe som regnade bort på två dagar innan det rasade ner en ohejdad mängd med mera snö tidigare i vintras, och sånt måste man ju föreviga!

Nutida barnbarn som plåtar med mormors mobilkamera!

Kommentarer inaktiverade.

