Egoboost!

Nu får jag vara lite stolt och kaxig – träningsvärken är påspädd via ett nytt pass på gymmet idag!

Trots min inte alltför minimala kroppshydda så kände jag intensivt av tisdagens ”färd” på träningscykeln. Det finns några intressanta sittknölar som verkligen på det allra tydligaste sätt greppar om sadeln. Aj aj aj…det får bli cyklingsuppehåll till tisdag kommande vecka tror jag.

Trots att jag är både rejält tilltagen och har hållit mig undan från träningen en lång period, så såg jag till min glädje att jag orkade större vikter än två slimmade tjejer som var och tränade samtidigt som jag. Det var ju inte så att jag strävade efter att ha större vikter, det bara blev så, och i sann egoboostanda så gläds jag självklart åt det!

Lunch kom inte direkt efter passet, vilket hade varit välkommet, men efter ett entimmes möte med kontaktombuden så fick jag äntligen fylla på lite. Det satt faktiskt inte i vägen lustigt nog.

Kommentarer inaktiverade.

