Snart 2012

Och ändå är det dags för nästa kändisbekännelse som vi får ta del av i Aftonbladet.

Detta kan föreställa bloggtyckaren - lätt maskerad

Inte för att jag vill samla PK-poäng eller så, men är det inte lite knasigt att behöva ”bekänna” vilken sexuell läggning man råkar ha fötts med? Lika tramsigt som det i och för sig är att helt och hållet så att säga avköna språket och ändra uttryck som ”man brukar…” till ”EN brukar…” kan jag tycka. Det är en annan blogg jag tänker på men där får jag inte direkt respons för min kommentar (inte flera kommentarer  – vill ju inte bli en äkta näthäxa!) i frågan.

Nåväl, snart är det jul och inte är julkorten färdigtillverkade för det men förhoppningsvis välkomna när de väl kommer fram? Mellandagarna räknas väl också in i helgen?

Barnbarn på sin första julkonsert igår kväll - visade sig bli sonens sista i den kören!

 

Kommentarer inaktiverade.

