2011 som statistisk sammanfattning – jag har ju en blogg hörrni!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 3 600 times in 2011. If it were a cable car, it would take about 60 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

One Response to 2011 som statistisk sammanfattning – jag har ju en blogg hörrni!

  1. spiderchick skriver:

    Jag var också stolt över min grav och min fina mage!! Det är mina vänner över sina magar också. Det vill jag påpeka om det nu inte verkade så i inlägget 🙂

    Minns när jag berättade den roliga kommentaren för en kollega och hennes svar blev ”ja jag tyckte väl att du hade blivit tjock”.

    Där stod jag strålande glad över nyheten och får som svar att jag ser tjock ut. Haha va liksom??

    Jaja så är det.

    Tjing 🙂

