Vilken tur att jag inte är en storbloggare…

Det verkar som om mina inlägg inte tillåter kommentarer men nu när jag tittar här i adminpanelen så är ju bocken på plats för tillåtande. Strange?!

Igår blev jag minsann plastfarmor till två små flickor som gjorde entré i världen via kejsarsnitt. Det vore ju kul att hitta en liten bild på Instagram eller så… ”Riktig” farmor lär det förhoppningsvis dröja ytterligare ett par år innan jag blir!

Nu hoppas jag faktiskt främst på att sjukvården ägnar stor uppmärksamhet åt lille maken som dragit på sig lite ohälsa. Det är ytterst lätt att irritera sig på läkarkårens ovilja att ta till sig patientens (eller makans…) frågor och önskemål om totalbild av medicinering vid flerdiagnos. Ytterst!!

Går det att kommentera nu då?

Kommentarer inaktiverade.

