Dags att tycka?

Det blir nog riktig badsommar i år också och dags att piffa till sig lite.

Nu kommer säkert en del att förfasas men jag insåg efter att ha läst ett inlägg hos Bloggkommmentatorerna att jag nog faktiskt föredrar släta ben på tjejer. Oavsett om det är naturligt med behåring så kan man väl få göra som man vill själv? Har jag ”tur” nu så får jag kanske en jättelång kommentar av den som är länkad i ovan länkade inlägg och då säkert med någon form av tillrättavisning. Vederbörande verkar breda ut sig alldeles enormt på nätet med sina åsikter.

De flesta s.k. råfeminister pyntar sig nog ändå på något sätt; piercing, rakade trekanter på sidan om skallen (heter säkert något särskilt), måhända en tatuering (det tycker jag är fult i de allra flesta fall oavsett på vilken sort det sitter…) eller en särskild färg på kläder…eller nått! Lika tillgjort det ju.

Världsliga ting egentligen 🙂

Det som verkligen är något att glädjas över och se fram emot denna sommar är ju att maken med hjälp av Sös-läkarna blivit så attans pigg igen! Ett under – varken mer eller mindre – är att de kan gå in i en kropp och fixa kranskärl på ett pumpande hjärta. Hur tusan törs de?

 

Bild framgooglad - så klart!

Bild framgooglad – så klart!

 

Kommentarer inaktiverade.

