Temabloggning – dag 13 , den här veckan

Veckan har varit ovanligt bra på det stora hela – är ju bara torsdag dessutom så mer kan komma att ske.

Jag simmade igår – innebar ju att jag fick röra på mig och att jag fick träffa min fina dotter, samtidigt som sonen var iväg och skaffade sig en 1500kronorsbil. AUDI 80 från 1988 ska få bo hos oss ett tag. Det är en meckarbil så veckans onsdagskväll gav väl möjlighet till mer tjat av påminnande slag?

Söndagen var väldigt bra då kloka ord växlades mellan personer som verkligen behövde säga de kloka orden.

Jobbet har varit produktivt.

Jag har köpt en ny blus!

Det allra ”häftigaste” är väl att jag till slut inte kunde låta bli att ge mig in lite vid sidan av i ett s.k. bloggbråk och lämna lite kommentarer. Jag är så pass gammal att jag tycker mig få lov att ha åsikter som inte är de allra mest PK-moderna utan att för den sakens skull vara antifeministisk bakåtsträvare.

Jag har höststädat i trädgården!

Jag har höststädat i trädgården!

Kommentarer inaktiverade.

