Lillzyttan är i blåsväder igen…

Ja inte för att jag förvånas, men samtidigt….jag håller till viss del med henne om att det faktiskt inte är helt osunt att försöka hålla sig inom det s.k. normala BMI-värdet. Även om nu inte hon i all sin hunger efter nya läsare inte har uttryckt sig just så…

Förbaskat smart marknadsföring faktiskt – men hon har också svarat i ett blogginlägg på kritiken. Egentligen är hon ju faktiskt både dumdristig (inte dum!) och modig på samma gång!

För nästan ingen person är det en hemlighet att jag har gått ner en sabla massa kilon ned hjälp av just LCHF och jag är i trakten av 70 som hon tycker är bara en mellanstation på väg mot SNYGG. Jag är dock ganska nöjd och vill egentligen bara gå ner ett par tre stycken kilon till ”för att ha något att ta av” i bistra tider.

Som om jag skulle offra mig på en viktuppgång efter den här framgången…

Kommentarer inaktiverade.

