Snilleblixt

Semestern börjar egentligen först på måndag, men jag bad om att få gå redan nu på fredag = en dag för pack & tvätt & fix!

På lördag piper vi iväg (hela den lååånga vägen) till Uppsala för att bo två nätter här. MedMerakortet erbjöd bra rabatt och en rivstart med lite kulturella vandringar i en gammal anrik stad lär ju göra susen för semesterfeelingen?

Lite mys med maken kanske också kan tänkas förekomma…

Jag är ju av den kalibern att jag inte behöver ha så mycket inplanerat för att känna att semestern har varit lyckad. Att hinna med sådant som ogräsryckning, ommöblering, hylluppskruvning, långsam matlagning och annat som hafsas över under jobbveckorna är tillräckligt för mig egentligen.

Men visst sjutton – en och annan resa (helst i november!) ställer jag självklart upp på. Jag är inte omöjlig på något vis 😉

Långfrukost på altanen….mmmmm.

Bada lite i poolen?

yesssss

Kommentarer inaktiverade.

