Stickandet fortsätter

Jag fick bevis för att det ickeönskade läsandet av ett visst inlägg hade fungerat under de 53 minuter det var synligt. Dagens träff med en B var det som gav klarhet, så nu vet jag varför den jag skrev om var så väldigt mån om att önska mig trevlig helg!
Ja men då så…

Idag skapade eller snarare ”skapade” jag ett stycke SKITFUL klumpstrumpa så jag har en bit kvar till producerande av snygga alster.
Är dock på’t igen!

Klumpstrumpan

Det verkar som om  jag är inne i ett inte alltför positivt flow just nu. Jag försökte prata med dotra om hennes totala oförmåga att släppa in mig i hennes hälsobild. Crohns härjar med henne igen och om jag med mildaste röst frågar om det får jag bara tillbaka att hon inte pratar med mig om sin mage då jag blir alldeles för jobbig. Det faktum att det egentligen är hon själv som går igång? Nä jag tänkte väl att det inte är vad hon vill acceptera. Det märktes på den kompakta mur av tystnad som mötte mig idag när jag framförde dels teorin att hon kanske egentligen SJÄLV är den som reagerar hårdast på visad medkänsla och att jag kommer fortsätta fråga pga är hennes MAMMA för sjutton!

Det kan konstateras än en gång att relationer inte är lättförvaltade.

I morgon får jag agera mormor!

Kommentarer inaktiverade.

