Inte ännu

Men snart!

I morgon börjar jag jobba igen efter ytterligare en spontanledig dag (sista sparade semesterdagen från förra året) som bland annat tillbringats naken i duschen. Det låter ju helt normalt men jag gav mig på en av mina halvrädslor och rensade avloppet – inte alls så farligt som jag trodde!

För övrigt har jul & nyår passerat i sedvanligt rask takt innehållandes flera guldkornstillfällen. Julaftonen var precis lagom avslappnad och vi hann träffa alla som är riktigt viktiga. Dagen innan hade jag fått akutlagat en avbiten tand och var mäkta nöjd med att ha klarat av det utan bedövning.

Nyårsaftonen var också trevlig trots att jag dagarna innan fått lagat ytterligare en tand som dessutom måste åtgärdas mer permanent under året. Rätt snart/dyrt/smärtsamt anar jag….men det var trevligt att vara nyklippt och fin! Alla tandattacker i tillvaron resulterade i ett lite för raskt vinintag så jag blev något ”trött” men hade ändå en trevlig kväll. Nästa gång är det vår tur att stå för maten. Bra med traditioner!

Sen har jag ju mitt nya fina objektiv att gosa med…!

 

Kommentarer inaktiverade.

